Huzurlu Mutfak: PUDİNGLİ MAFİN KURABİYE (normal ve diyet)
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

PUDİNGLİ MAFİN KURABİYE (normal ve diyet)

Bu nefis ve farklı tarifi İnstagramda yayınladığımda 9 tane paylaşım portalı paylaşım yaptı.Fotosu kadar tadı da çok güzel.Denemenizi tavsiye ederim..















MALZEMELER::
KURABİYE KISMI İÇİN:

*125 gr.oda ısısında yumuşamış tereyağ

*1 su bardağı yoğurt
*1 kabartma tozu
*1 vanilya
*Aldığı kadar un.Yani hamuru toparlayıp ele yapışmayacak kadar.

PUDİNG:

*İsterseniz hazır çilekli,kakaolu veya sade kullanabilir,isterseniz de aşağıdaki krema tarifini normal malzemelerle yapabilirsiniz.Ben diyet olarak yazdım.
*Ben burada DAMLA SAKIZLI MUHALLEBİ pişirerek tam soğumadan 3'e böldüm.
*Bir kısmına bir damla gıda boyası,bir kısmına da 1 tatlı kaşığı kakao ekledim ve karıştırdım

YAPILIŞI:
*Pudingi 2 bardak sütle pişirerek soğumaya bırakalım.
*Üzerine streç film sererek pudingin kabuk tutması engellenebilir.
*Kurabiye malzemelerini yoğurarak ele yapışmayan bir hamur elde edelim
*Mafin kalıplarını veya tepsisini yağlayarak bir kurabiyelik hamur alalım.
*Elimizle yayarak içine soğumuş olan pudingden 1 tatlı kaşığı koyalım
*Küçük bir parça daha alarak bastıralım ve üzerini kapatalım
*185 derecedeki fırında kızarana kadar pişirelim
*Soğuyunca üzerine pudra şekeri serperek servis yapalım..

DİYET TARİF..

*1 su bardağı light yoğurt
*2 çorba kaşığı tereyag veya 1 çay bardağı zeytinyağ *1 kab.tozu *1 vanilya *Aldığı kadar yani ele yapışmayan kıvama gelinceye kadar tam buğday veya kepekli un


İÇİ İÇİN..


*2 su bardağı yağsız süt *3 çorba kaşığı tam buğday unu *4 çorba kaşığı toz tatlandırıcı veya esmer şeker veya piştikten sonra ılınınca bal*limon kabuğu rendesi veya hindistan cevizi *Kakaolu kısım için 1 çorba kaşığı kakao

YAPILIŞI:


*Puding malzemeleri pişirilir,ikiye ayrılır ve bir kısmına kakao bir kısmına da limon kabuğu veya hindistan cevizi eklenip karıştırılır.
*Soğumaya bırakılır.Üzerine streç film serip soğutabilirsiniz.
*Yoğurt ve yağ karıştırılır
*Kurabiye malzemeleri yoğrulur .
*Bir kurabiyelik miktar alınıp yağlanmış muffin kalıbına yayılır Çok kolay şekil alıyor.
*Üzerine pudingden 1 tatlı kaşığı konulur.
*Hamurdan bir parça alınıp üzeri kapatılır.
185 derecede pişirilir.


İSTERSENİZ ARASINA LİGHT PUDİNG PİŞİRİP SOĞUTABİLİRSİNİZ.ÇİLEKLİSİ DE VAR..


AFIYET OLSUN. .
Tüm diğer tariflerime bloğumdan ulaşmak için aşağıdaki linki tıklayınız..
http://www.buketcengiz.blogspot.com
Facebook'ta HUZURLU MUTFAK için
 https://www.facebook.com/pages/Huzurlu-Mutfak/1507528802801602
Instagram'da HUZURLU MUTFAK için
https://instagram.com/p/zzwl4Wx-cs/


3 yorum:

  1. Bayıldım tarifinize harika görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz beni çok mutlu etti.Teşekkür ederim.💕

    YanıtlaSil
  3. Yorumunuz beni çok mutlu etti.Teşekkür ederim.💕

    YanıtlaSil