Huzurlu Mutfak: FISTIK EZMELİ KURABİYE
Drop Down MenusCSS Drop Down Menu
Image and video hosting by TinyPic

FISTIK EZMELİ KURABİYE









Merhabalar...
@bellanutpeanutbutter dan bana gelen ve arada satın da aldığım tuzsuz ve şekersiz doğal fıstık ezmesinin müptelası olduk.
Ben de fıstık ezmesi yapıyorum biliyorsunuz ama bu ürün bir başka güzel..
Şimdi tüpte olanı da var çok pratik ve taşınabilir  olmuş.
Ben de bu şahane fıstık ezmesi ile buram buram yer fıstığı kokan kurabiyeler yaptım..
💖

KLASİK FISTIK EZMELİ KURABİYE (25 adet çıkıyor)
🍁
(Siz yarım ölçü yapabilirsiniz)
150 gr.tereyağ (yarım paketten biraz fazla)
125 gr.(dörtte üç su bardağı) toz şeker 
Yarısını esmer şeker koyarsanız renk ve doku daha güzel olur
2 yumurta
1 çay bardağı @bellanutpeanutbutter #fistikezmesi
3 su bardağı un (330 gr.)
1 tatlı kaşığı kabartma tozu 
1 çay kaşığı karbonat
1 tutam tuz
1 paket vanilya
Çok az tarçın
💕
💕
YAPILIŞI



💕Oda ısısındaki yumuşacık yağ ve şeker iyice karıştırılıp krema gibi yapılır

💕Yumurtalar eklenip yine güzelce karıştırılır
💕Fıstık ezmesi eklenir
💕Un ,kabartma tozu,vanilya ,karbonat,tuz ve tarçın eklenir
💕Önce Unun hepsini eklemeyin hamur sert olmasın, biraz bırakın eğer hamur ele yapışırsa eklenmeli
💕Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alıp düz yuvarlak veya benim gibi çiğ köfte sıkar gibi şekillendirilir
💕170 derecedeki sıcak fırında 10 dakika kızarmayacak gibi pişirilir
Tuzsuz,şekersiz ve doğal fıstık ezmesi için aşağıdaki linki tıklayınız..
https://www.bellanut.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder